اکانت های فروشی کلش اف کلنز


فروش سایت GTAU

سلام به همه عزیزان...

امسال قصد دارم سایتو بفروشم چون دیگه وقت رفتن به خدمت سربازیه

خوب نمیدونم ساین چند می ارزه ولی یه قیمت انتخاب کردم


رتبه سایت GTAU

قیمت انتخاب شده 150,000 تومنه

که میتونین این پولو در چن ماه از سایت دربیارین

موبایل : 09384948263

ایمیل : abbasmg90@gmail.com


آموزش نصب مد های CLEO

http://up.gtau.ir/up/gtau/image/21267486604931389597.png

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
این نظر توسط jerjisanavian در تاریخ 1394/04/02 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

jerjisanavian

سلام من تازه کارم .
من نرم افزار کلو رو نصب می کنم و در حین نصب می نویسه Destination folderمسیر بازیو می خواد ولی من نمی دونم دقیقا چیو وارد کنم میشه توضیح بدین ؟ مرسی
پاسخ : خب بازی رو کجا نصب کردی مسیرشو میدی نصب میشه

این نظر توسط Milad در تاریخ 1394/02/29 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

Milad

سایتتون تیکه هست
محشره

این نظر توسط AAAAAAAAAA در تاریخ 1393/06/10 و 3:24 دقیقه ارسال شده است

AAAAAAAAAA

دوستون داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mojtaba naghipour در تاریخ 1393/06/09 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

mojtaba naghipour

سلام خسته نباشی
من وقتی اموزش رو انجام میدم همه چی خوب پیش میره املا وقتی بازی رو اجرای میکنم بعد یک دقیقه هنگ میکنه و وقتی بک اپ GTA3رو جانشین میکنم همه چی به صورت اول خوب میشه چیکارکنم؟؟؟مشکل از کجاست؟؟
این مشکل را به هر سه مدی که دانلود کردم داشتم
پاسخ : نمیدونم والا یا مد ناقصه یا هم بازی نمیکشه

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/04/22 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

رضا

img editor باید کجا نصب بشه.
پاسخ : img editor رو بعده دانلود باز کن open و فایل gta3 بازیرو باز کن
اینجوریه نصبی نیست

این نظر توسط mahdyar در تاریخ 1393/04/19 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

mahdyar

سلام برشماوقتی که من به پوشه ی کلو میرم یه ادرس ازم میخواد باید چه ادرسی بهش بدم.شکلک
پاسخ : وقتی میخوای پوشه کلو رو نصب کنی میخواد اونو میگین؟ باید محل نصب بازی رو بهش بدین

این نظر توسط jaber karimi در تاریخ 1393/04/10 و 8:17 دقیقه ارسال شده است

jaber karimi

ببخشید همه ی مد های کلو با همین توضیحات بالا درست میشه؟یعنی هر مد اموزش خودش رو نمیخواد وهمه با همین کار میکنن؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ما بصورت میانگین توضیح دادیم شاید مدی باشه که فقط یه فایل CS داشته باشه و در آخر آموزش نوشتیم که اگر مدی دارید که نمیتونید نصب کنید در نظرات یا در انجمن بگین توضیح بدیم

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/04/09 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

ali

من add رو پیدا نمی کنمشکلک
پاسخ : اگه با img tools کار میکنید commands رو بزنید و add
اگه img editor باید از بالا actions و import
import همان add هست


کد امنیتی رفرش

اطلاعات سایت