اکانت های فروشی کلش اف کلنز


فروش سایت GTAU

سلام به همه عزیزان...

امسال قصد دارم سایتو بفروشم چون دیگه وقت رفتن به خدمت سربازیه

خوب نمیدونم ساین چند می ارزه ولی یه قیمت انتخاب کردم


رتبه سایت GTAU

قیمت انتخاب شده 150,000 تومنه

که میتونین این پولو در چن ماه از سایت دربیارین

موبایل : 09384948263

ایمیل : abbasmg90@gmail.com


نرم افزار mod Loader جدید + راهنمای نصب

 

 

http://up.gtau.ir/up/gtau/image/0a8iaapp4jf8xz9ahxrp.png

دانلود نرم افزار :

http://up.5download.ir/up/web93/ezafat/Untitled-2.png

منبع : www.GTAU.ir

 

آموزش نصب : برای جایگزین ماشین در nfs most wanted نیاز به بازی و نرم افزار mod Loader و ماشین جدید دارید

برای نصب mod loader باید اول فایل دانلودی را از حالت فشرده دربیارین و پوشه ModLoader را باز کنید

فایل هل طبق شکل زیر میباشد :

خب حالا فایهایی که دورشون قرمزه ینی همه فایها با پوشه ADDONS کپی میکنید به جایی که بازی رو نصب کردین

برای پیدا کردن محل نصب بازی روی آیکون یا شورتکد بازی که در دسکتاپ هست کلیک راست و properties را بزنید و

در پنجره باز شده open file location را بزنید و past کنید یا فایها کپی شه

توجه مهم : بعد از نصب ماشین باید بازی رو با فایلی که دورش سبز خط کشیدم باز کنید تا ماشینتون تو بازی ظاهر بشه!

برای دانلود ماشین های جدید most wanted کلیک کنید!

با تشکر : abbas_MG

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1394/08/09 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

mohsen

سلام.من بازی رو به صورت اماده دانلود کردم قبلا، مشکلی هم نداره.فقط طبق چیزایی که گفتی اومدم برنامه mod Loader رو دانلود کردم ومحتویاتشم کپی کردم تو پوشه بازی و یه ماشینم نصب کردم بعد آیکن بازی پسوند این برنامه هه اومده، روش کلیک که میکنم تو لودینگ از بازی میاد بیرون.ویندوزم 7هست.راه حلی براش نداری؟

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/06/16 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

mohammad

عزیز هیچ عکسی نیست تا من ببینم دور کدوم فایلا خط کشیدی

این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1394/04/07 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

ایلیا

کدوم فایل هارو دورش خط سبز کشیدین
پاسخ : عکسو ببین

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/03/09 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

mohammad

خوب بود کار کرد سالم بود

این نظر توسط hesam در تاریخ 1394/01/21 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

hesam

mashinaro koja copy konim ?
پاسخ : توی قسمت آموزشها هست

این نظر توسط mohammad hasan در تاریخ 1394/01/20 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

mohammad hasan

ریدی 90%میگن نمیشه مشکل داره اونوقت میگی مشکلی نداره یه اشکال کلی داره راه حلشو بهمون بگو
پاسخ : خودم تست کردم کار میکنه اون مشکل شماست

این نظر توسط kambiz mohammadzadeh در تاریخ 1393/11/30 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

kambiz mohammadzadeh

پیام میده که دی وی دی رو وارد کنید....
پاسخ : من تست کردم کار کرد

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/10/24 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

amir

راهی نداره؟

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/10/24 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

amir

با همون اجرا میکنم اما باز بازی بالا نمیاد
پاسخ : نمیدونم پس :/

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/10/23 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

amir

دقیقا کار هایی که شما گفتید را انجام دادم ولی بالا نیمود.
اما وقتی فایل d3d9.dll رو پاک میکنم بازی بالا میاد ولی ماشین هایی که نصب کرده بودم را نشان نمیده
پاسخ : بازی رو باید با فایلی که دورشو سبز کشیدم اجرا کنی ها


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش

اطلاعات سایت