اکانت های فروشی کلش اف کلنز


فروش سایت GTAU

سلام به همه عزیزان...

امسال قصد دارم سایتو بفروشم چون دیگه وقت رفتن به خدمت سربازیه

خوب نمیدونم ساین چند می ارزه ولی یه قیمت انتخاب کردم


رتبه سایت GTAU

قیمت انتخاب شده 150,000 تومنه

که میتونین این پولو در چن ماه از سایت دربیارین

موبایل : 09384948263

ایمیل : abbasmg90@gmail.com


آموزش تغییر سرعت ماشین در بازی جی تی ای 5 ( GTA 5 )

 

http://up.gtau.ir/up/gtau/image/13219085823647962059.png

فایل  Handling.cfg که در فولدر Data قرار دارد یک فایل متنی است که حاوی اطلاعات بسیار مهمی درباره تمامی وسایل نقلیه اعم از اتومبیل ، موتورسیکلت ، قایق و... دربازی است . این فایل حاوی بیش از سی ستون است واعداد به کار رفته درهر ستون دارای معانی خاصی است اما پیش از آنکه به معرفی ده ستون اول این فایل بپردازم نرم افزار بسیار کم حجم

 SA Handling Editor را معرفی میکنم . به کمک این نرم افزار ، فایل Handling.cfg راحتتر ویرایش میشود واحتمال خطا تقریبا به صفر میرسد زیرا در فایل Handling.cfg  ستونها بسیار نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند و ویرایش فایل به کمک Notepad  ممکن است به بروز خطا منجر شود.

دانلود SA Handling Editor

در صفحه ای که باز میشود نمایی از این نرم افزار را ملاحظه میکنید  ولینک دانلود نیز درپایین صفحه قرار دارد.

توجه ! برای load  کردن فایل Handling.cfg در نرم افزار ، باید مسیر کامل فایل را درپنجره مربوطه وارد کنید مثلا اگر بازی را در درایو G: نصب کرده اید باید داخل کادر مربوطه درج کنید :

 G:GTA San AndreasdataHANDLING.CFG

این نرم افزار فاقد دکمه Browse است به همین دلیل این توضیح شاید غیر ضروری را ذکر کردم .

البته نرم افزارهای دیگری نیز برای مدیریت محتویات این فایل وجود دارند که مبتنی بر اکسل هستند.

حال به توضیح اعداد به کار رفته در ده ستون اول فایل متنی Handling.cfg  می پردازم.

 تهیه متن زیر کمی زمان بر بود زیرا اعداد تک تک ستونها را تست کرده و نتیجه را دربازی مشاهده کردم بنابراین گمان نکنید متن زیر صرفا ترجمه ای از یک منبع خارجی است.

 

ستون اول: نام وسیله نقلیه   NAME  ) )

دراولین ستون این فایل ، نام وسیله نقلیه ذکر شده است. همانطور که میدانید هنگام سوار شدن بر وسیله نقلیه ، نام آن درگوشه پایین سمت راست به رنگ سبز درج میشود  . کاراکترهای به کار رفته دراین ستون با چندین فایل دیگر منجمله gta3.img  و vehicle.ide  درارتباط هستند لذا به هیچ وجه  این ستون را دستکاری نکنید.

مثلا اگر دقت کرده باشید نام اتومبیل Greenwood ( اتومبیل مورد علاقه گروه Grove Street ) دراین جدول به صورت Greenwoo ذکر شده است . نام این اتومبیل درفایلهای دیگر بازی نیز دقیقا به همین صورت  (  Greenwoo  ) ذکر شده است.

حداکثر کاراکتر مجاز برای این ستون   14 کاراکتر است.

 


ستون دوم : جرم وسیله نقلیه (    MASS )

 

این ستون جرم وسیله نقلیه را بر حسب کیلوگرم بیان میکند.

هر چه جرم وسیله نقلیه را کاهش دهید ، وسیله نقلیه سبکتر میشود ولی وسیله نقلیه و به خصوص اتومبیل آسیب پذیر شده و با چندین برخورد آتش میگیرد وبر عکس هر چه جرم افزایش یابد وسیله نقلیه دربرخوردها کوبنده تر عمل کرده و ضمن اینکه کمتر خسارت می بیند به حریف آسیب بیشتری وارد میکند.

این عدد درمورد اتومبیلها بین  1000  تا  2000  و  در مورد موتورسیکلتها حدود  500  است. ضمن اینکه سنگین ترین وسیله نقلیه در بازی هواپیمای غول پیکر مسافربری AT-400  با جرمی برابر  60.000 کیلوگرم می باشد.

 

ستون سوم : TURNMASS

اعداد این ستون میزان انرژی جنبشی وسیله نقلیه را حین حرکت نشان میدهد. این ستون بیشتر درمورد اتومبیلها کاربرد دارد. هر چه این عدد بالاتر رود اتومبیل سنگین تر حرکت کرده و دربرخورد با اتومبیلهای دیگر ، آنها را به عقب رانده و خسارت بیشتری به آنها وارد می کند ، در عوض هر چه این عدد پایین تر آید اتومبیل نرم تر حرکت می کند ولی ممکن است دچار لرزش شده ودر برخورد با سایر اتومبیلها به اطراف پرتاب شود.

حتما تاکنون سوار تانک ( Rhino  ) شده اید ومشاهده کرده اید که چگونه با یک برخورد ، حریف را به هوا می فرستد . علت این امر بالا بودن TURNMASS تانک است. برای مقایسه توجه کنید که  TURNMASS تانک برابر 250.000  و TURNMASS تاکسی برابر 4056.4 می باشد.

TURNMASS با جرم وسیله نقلیه و عرض آن ( سطح برخورد ) نسبت مستقیم دارد.  

توجه ! برای افزایش قدرت یک اتومبیل اعداد ستونهای دوم و سوم را به یک نسبت افزایش دهید.

 

ستون چهارم : Drag

با دستکاری در اعداد این ستون می توانید میزان مقاومت وسیله نقلیه را در مقابل حرکت تغییر دهید. به عبارت دیگر هرچه عدد این ستون را افزایش دهید سرعت وسیله نقلیه کاهش می یابد ودر عوض هر چه این عدد کاهش یابد وسیله نقلیه به سرعتهای بالاتری دست می یابد .

مثلا درمورد تاکسی می توانید عدد 2.2 را به 1.1 کاهش دهید تا ببینید تاکسی همانند یک سوپر اسپورت حرکت می کند.

اعداد این ستون با دو ستون قبلی و همچنین طول وسیله نقلیه در ارتباط است.

 

ستون پنجم :  Cetreofmass.X

 اعداد این ستون فاصله مرکز وسیله نقلیه را ( از لحاظ مختصات ریاضی ) با مرکز ثقل وسیله نقلیه در راستای محور X ها بیان میکند.

شاید از خود بپرسید محور X  ها کدام است ؟

یک اتومبیل را درنظر بگیرید خطی که از مرکز اتومبیل ( از لحاظ مختصات ریاضی ) می گذرد و یک راس آن درهای سمت چپ وراس دیگرش درهای سمت راست اتومبیل است محور X  ها نام دارد. اگر دقت کنید متوجه می شوید که توزیع جرم در سمت مثبت با توزیع جرم در سمت منفی یکسان وبرابر است. دقت کنید که محور X  ها محور تقارن اتومبیل نیست  .

 بدون استثناء درتمامی وسایل نقلیه این عدد برابر صفر است زیرا وسایل نقلیه در راستای محور X ها از تقارن فیزیکی برخوردارند.

دستکاری در این عدد باعث میشود که اتومبیل به سمت چپ یا راست کج شده وکنترل آن غیر ممکن شود پس اعداد این ستون را دستکاری نکنید.

 

ستون ششم :  Cetreofmass.Y

اعداد این ستون فاصله مرکز وسیله نقلیه را ( از لحاظ مختصات ریاضی ) با مرکز ثقل وسیله نقلیه در راستای محورY  ها بیان میکند.

محورY ها محوری است که از مرکز اتومبیل گذشته و یک راس آن جلوی اتومبیل و راس دیگر آن عقب اتومبیل است.

دراغلب وسایل نقلیه این عدد برابر صفر یا عددی بسیار نزدیک به صفر است. چون برخی وسایل نقلیه به خصوص اتومبیلها در راستای محور Y   ها تقارن ندارند  این عدد برابر صفر نیست مثلا Bullet ( یا همان FORD GT در عالم واقع ) را در نظر بگیرید . Bullet    یک اتومبیل سوپر اسپرت موتور عقب است به همین خاطر عدد این ستون برای Bullet   برابر -0.15  است در عوض عدد این ستون برای Phoenix که یک سوپر اسپورت موتور جلو است برابر 0.3 است . در مورد وانت ها نیز این عدد برابر صفر نیست.

دستکاری در عدد این ستون باعث میشود جلو یا عقب اتومبیل به هوا بلند شده و غیر قابل کنترل شود.

 

ستون هفتم :  Cetreofmass.Z

اعداد این ستون فاصله مرکز وسیله نقلیه را ( از لحاظ مختصات ریاضی ) با مرکز ثقل وسیله نقلیه در راستای محورZ  ها بیان میکند.

محور Z  ها که کاملا واضح است ونیاز به توضیح ندارد. در اغلب قریب به اتفاق اتومبیلها این عدد منفی است . علت هم روشن است زیرا اغلب وزن اتومبیلها روی شاسی و پایین تر از مرکز اتومبیل ( از لحاظ مختصات ریاضی ) قرار دارد. این عدد درمورد قایقها برابر صفر و در مورد موتورسیکلتها برابر -0.09 است .

دستکاری در عدد این ستون باعث میشود اتومبیل دچار لرزش شده و غیر قابل کنترل شود.

 

همانطور که ملاحظه کردید درسه ستون فوق فاصله میان مرکز وسیله نقلیه با مرکز جرم بیان شد. محدوده قابل قبول برای اعداد این سه ستون برابر -10  تا +10   است.

 

ستون هشتم :  nPERCENT Submerged

این عدد نشان میدهد چند درصد از ارتفاع وسیله نقلیه باید به زیر آب برود تا در آب شناور وغوطه ور شود . درصورت وقوع چنین حالتی وسیله نقلیه غیر قابل کنترل شده وبه دست امواج سپرده میشود.

محدوده قابل قبول برای اعداد این ستون بین 10 تا 120 است . هر چه این عدد افزایش یابد اتومبیل دیرتر غوطه ور میشود ولی در عوض هرچه این عدد کاهش یابد اتومبیل به راحتی همانند قایق روی امواج سوار شده وبالا وپایین میرود.

برای امتحان ، میتوانید اتومبیلی را به کنار دریا ببرید و با تغییرات دراین عدد رفتار اتومبیل را بررسی کنید.

این عدد درمورد قایقها درحدود 10 تا 15  ، درمورد اتومبیلها حدود 75 تا  90 و درمورد موتورسیکلتها برابر 103 است.

 

ستون نهم:  TractionMultiplier

اعداد این ستون عکس العمل وسیله نقلیه را در برابر چرخش ( فشار دکمه های Right  یا Left  ) نشان می دهد. این مقدار با میزان چسبندگی وسیله نقلیه به سطح مسیر نسبت مستقیم دارد.

هرچه این عدد پایین تر باشد عکس العمل وسیله نقلیه دربرابر چرخش کند بوده ودیرتر می پیچد وبر عکس هرچه این عدد بالاتر رود وسیله نقلیه با کوچترین ضربه به دکمه های Right  یا Left عکس العمل نشان داده و می پیچد.

اگر این عدد را درمورد اتومبیلها روی 2.0 قرار دهید خواهید دید که اتومبیل با فشردن متناوب دکمه های Right  یا Left به راحتی یک مسیر سینوسی را می پیماید ، دقیقا مشابه حرکتی که رانندگان Formula1 در دور پیش از شروع مسابقه اصلی برای امتحان چسبندگی اتومبیل ونیز تست لاستیکها وسایر قطعات انجام میدهند. ( حرکت راننده اسپانیایی تیم رنو یعنی فرناندو آلونسو در این خصوص چشمگیرتر از سایرین است . )

این عدد درمورد اتومبیلها حدود 0.6  تا  0.8 ، برای موتورسیکلتها حدود 1.5  ودرمورد قایقها حدود  3.0 می باشد.

 

ستون دهم :  TractionLoss

این عدد عکس العمل وسیله نقلیه را دربرابر گاز و ترمز نشان میدهد . این عدد با میزان چسبندگی وسیله نقلیه به سطح زمین ارتباط مستقیم دارد.

هر چه این عدد بالاتر رود چسبندگی وسیله نقلیه به مسیر بیشتر شده و در نتیجه وسیله نقلیه سریعتر واکنش نشان میدهد. این موضوع به خصوص درمورد اتومبیلها صدق میکند وخط ترمز کوتاهتر میشود وبرعکس هرچه این عدد کاهش یافته وبه صفر نزدیک شود کنترل اتومبیل مشکل شده و در موقع پیچیدن به چپ یا راست به راحتی ازمسیر منحرف میشود.

پیشنهادی های ما برای شما:

دانلود Ford GT TT Black Revel دانلود Ford GT TT Black Revel

دانلود تکسچر اسپرت برای ماشین GTA5 دانلود تکسچر اسپرت برای ماشین GTA5

دانلود مد جدید مخفیگاه آکاتسوکی برای GTA5 دانلود مد جدید مخفیگاه آکاتسوکی برای GTA5

دانلود ماشین  Toyota Supra FT v2  برای GTA5 دانلود ماشین Toyota Supra FT v2 برای GTA5

دانلود مدتغییر صداهای بازی  GTA5 دانلود مدتغییر صداهای بازی GTA5

دانلود ماشین Toyota_Supra_FT_1  برای GTA5 دانلود ماشین Toyota_Supra_FT_1 برای GTA5

دانلود موتور Krol Taurus برای GTA5 دانلود موتور Krol Taurus برای GTA5

دانلود 2012 Subaru BRZ برای GTA5 دانلود 2012 Subaru BRZ برای GTA5

دانلود سوزوکی Suzuki Carry Blind Van برای gta5 دانلود سوزوکی Suzuki Carry Blind Van برای gta5

دانلود ماشین Mercedes-benz G65 2013 برای gta5 دانلود ماشین Mercedes-benz G65 2013 برای gta5

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/09/03 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

عرفان

سلام
من تو یه روز 20تا ماشین به بازی اضافه کردم، ولی ماشین ها خیلی کم پیدا میشه
لطفا راهنماییم کنید
پاسخ : من چه بدونم

این نظر توسط پویا در تاریخ 1394/06/12 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

پویا

سلام ببخشید میشه لینک دانلود برنامه ی HANDLING EDITOR رو بزارید همینجا
پاسخ : تو سایت هست

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1394/03/24 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سجاد

با سلام
1-این بهترین راه وارد کردن مسیر بازی است:
ابتدا مود طبیعی شدن تصادف را دانلود کنید چون دارای دکمه ی browse است
سپس مسیر بازی را در مود وارد کند بعد مسیر نوشته شده را برای handling editor وارد کنید ودر اخر بنویسید:data/handling.cfg
ان شاء اله موفق باشیدشکلک

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1394/03/20 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

سجاد

عجب سازنده کله پوکی داشتهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/12/29 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

ناشناس

برای اونایی که تو درایو س ریختن:
C:\\Program Files\\Gta SanAndreas\\data\\handling.cfg
100% کار میکنه.«تضمینی»

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1393/10/16 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

پارسا

سلام ببخشید من وقتی می خوام مسیر رو بنویسم دچار مشکل میشم مسیر بازی شکلک G:program Files/VNV GAMES/GtaSanAndreasVNV Edition/data/handling.cfg )حالا باید تو مسیر چی بنویسم خواهش میکنم کمکم کنید
پاسخ : اینو من بلد نیستم والا

این نظر توسط KANAAN در تاریخ 1393/06/07 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

KANAAN

نمیشه
میخوام دااخل برنامه اون یارو رو باز کنم مسیررو ارور میده
توی درایو cنصب کردم
C:\Program Files (x86)\Gta Sanandreas\data
حتی اخرش هم اسم اون فایل رو نوشتم نشد هر کاری کردم نشد
پاسخ : من خودم تست نکردم نمیدونم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/05/26 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

محمد

اين برنامه برا من نمياد ارور mscomctl.ocx رو ميده يعني چي؟ نوشته مشكل از رجيستره و اين جور چيزا.
پاسخ : نمیدونم من تست نکردم تا حالا

این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/05/25 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

سینا

سلام من ماشین پیکان رو تو جی تی ای 5 خودم ریختم ولی وقتی سوارش میشم کند کار میکنه با بقیه ی ماشین ها اینطور نیست فقط با ماشین های ایرانی یا پر حجم که توش میریزم این کارو میکنه حالا میشه کمکم که چطور اینارو از جی تی ایم پاک کنم ... خواهش میکنم میکنم سریع جوابمو بدید
پاسخ : یا باید فایل gta3.img رو عوض کنی یا هم ماشین دیگه ای جایگزین پیکانت کنی


کد امنیتی رفرش

اطلاعات سایت