اکانت های فروشی کلش اف کلنز


فروش سایت GTAU

سلام به همه عزیزان...

امسال قصد دارم سایتو بفروشم چون دیگه وقت رفتن به خدمت سربازیه

خوب نمیدونم ساین چند می ارزه ولی یه قیمت انتخاب کردم


رتبه سایت GTAU

قیمت انتخاب شده 150,000 تومنه

که میتونین این پولو در چن ماه از سایت دربیارین

موبایل : 09384948263

ایمیل : abbasmg90@gmail.com


مد جدید مسلسل کردن ماشین ها

http://up.gtau.ir/up/gtau/image/ixir_gta_sa_2013-04-25_10-46-12-15.jpg

آموزش نصب : فایلی که دانلود کردین از حالت فشرده در بیارین و کپی کنید به پوشه cleo که در محل نصب بازی هست اگه پوشه cleo ندارین از اینجا دانلود کنید!

برای فعال کردن مد سوار ماشین شوید و دکمه + را از روی کیبورد بزنید!

مدیر سایتabbas_mg


منبع : GTAU.ir

پیشنهادی های ما برای شما:

دانلود تکسچر اسپرت برای ماشین GTA5 دانلود تکسچر اسپرت برای ماشین GTA5

دانلود مد جدید مخفیگاه آکاتسوکی برای GTA5 دانلود مد جدید مخفیگاه آکاتسوکی برای GTA5

دانلود مدتغییر صداهای بازی  GTA5 دانلود مدتغییر صداهای بازی GTA5

دانـــلود مــد کار واش (Car wash)  بـــرای GTA5 دانـــلود مــد کار واش (Car wash) بـــرای GTA5

دانلود ENB - گرافیک جدید برای GTA5 دانلود ENB - گرافیک جدید برای GTA5

دانلود بادیگارد - محافظ جدید برای GTA5 دانلود بادیگارد - محافظ جدید برای GTA5

دانلود مد جدید عقاب بزرگ + حرکات حرفه ای مشت زنی و... برای gta5 دانلود مد جدید عقاب بزرگ + حرکات حرفه ای مشت زنی و... برای gta5

دانلود مد فوتبال بازی برای GTA5 دانلود مد فوتبال بازی برای GTA5

دانلود مد چمن HD برای GTA5 دانلود مد چمن HD برای GTA5

مد زیبای بال برای GTA5 (خیلی باحاله) مد زیبای بال برای GTA5 (خیلی باحاله)

این نظر توسط کیوان در تاریخ 1394/04/30 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

کیوان

چجوری از سایتتون دان کنم؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عبای معصومی در تاریخ 1394/03/16 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

عبای معصومی

ای نمیباد
پاسخ : اموزششو بخون

این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1393/12/20 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا

ببخشید من این مود رو وصل کردم و کار کرد وقتی ماشین میترکه اونجایی که مسلسل بهش اویزون میشن تا اخر به زمین میچسبه و دیگه نمیشه کاری کرد چیکار کنم اونجا بره
پاسخ : اونجاشو بیخیال این مد ها زیاد حرفه ای و کامل نیستن

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/08/03 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

reza

سلام خسته نباشید من هم cleo رودانلود کردم هم مد حالا باید چیکارکنم
پاسخ : از آموزشهای سایت تو قسمت موضوعات استفاده کنید

این نظر توسط مممم در تاریخ 1393/07/28 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

مممم

بعدازاین که مدرونصب کردیم باید چیکارکنیم؟
پاسخ : برو تو بازی ببین کار میکنه یا نه

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/05/29 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

مهدی

من هرچی کلی رومی زنم کارنمی کنه
پاسخ : درست نصب نکردین
پوشه کلو رو نصب کنید بعد مد رو

این نظر توسط sajad16 در تاریخ 1393/05/13 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

sajad16

ممنووووووووووووووووووووووووووون

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1393/03/23 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

پرهام

درسته که با دانلود مد بال یخرده نا امید شدم که کارنکرد و ازبازی بیرون اومد اما با دالنود این مد یعنی تیربار روی ماشین یخرده امیدوار شدمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فایلهایی که گفتم ادد کنید به gta3.img باید با برنامه img tools ادد کنید شاید در اینجا اشتبا کردین


کد امنیتی رفرش

اطلاعات سایت